Salam perjuangan....pelangi yang indah ini pasti menjelmakan wajahnya bila sesuai masa dan tikanya...yang akan memberikan rasa bahagia dan kesenangan bagi yang sempat melihatnya..malang tidak ramai pula yang sempat berfikir atau mahu berfikir siapakah disebalik ciptaan pelangi ini yang begitu indah dan sempurna bentuk dan warnanya...hadirnya PELANGI INI juga sekejap jua..begitu jugalah kehidupan kita di dunia ini...ada pasang surutnya..ada senang susahnya..ada lapang sempitnya..ada sedih gembiranya..

Jauh di sudut hati nurani insan pasti terasa indah hidup ini samaada berada di atas atau di bawah..senang maupun susah , lapang maupun sempit..bilamana kita yakin dengan pertemuan denganNYa..yang Maha Mengatur segala urusan Insan..begitu penting kina menikmati seluruh perjalanan hidup yang telah dianugerahkan ini...


lagu ini ku tujukan khusus untuk semua yang bernama insan..selamat meneruskan perjuangan ...

1 comment:

pensel tajam said...

masih tersimpan kemas dalam ingatan sms yang mama bagi kat abang dulu masa lepas lahirkan mujahid, time abg balik dari uia , " Jangan merungut xperlu menyesal bila kita harapkan matahari, tapi Allah turunkan hujan lebat dan ribut petir. Semua yang dirancang xmenjadi. Tapi siapa tahu rupa2nya dia nak kurniakan PELANGI yang sangat indah." Terima kasih ibu.